"תאהבי את עצמך כפי שאת"

"תאהבי את עצמך כפי שאת" – המסר הזה מופנה באופן קבוע לנשים בכתבות, פרסומות ומגזינים. לכבוד יום האיש הבינלאומי היינו רוצים להוסיף המשך למשפט הזה "תאהבי את עצמך כפי שאת, אבל אל תהססי לשפר משהו שאת כבר לא ממש אוהבת".

נושא של דימוי גוף נשי תמיד מעורר לא מעט דיונים והתנגדויות. מצד אחד מבקשים מנשים להיות body positive, מצד שני מכתיבים להן סטנדרטים נוקשים מאד של יופי נשי וזה, ללא ספק, גורם לתחושה של בלבול ואכזבה.

כל אישה יכולה לעשות מה שהיא רוצה: בין אם מדובר בבחירת מקצוע, ניהול קריירה, זוגיות וכמובן המראה. אם את מתבוננת בעצמך במראה ומרגישה מתוסכלת, אם את רוצה להיפטר מעודפי השומן באזורים בעיתיים ומהעור המידלדל – אנו מזמינים אותך להכיר מקרוב את שיטת BodyTite – ניתוח עיצוב גוף זעיר-פולשני שהחליף את ניתוח שאיבת השומן המסורתי.

ניתוח בשיטת BodyTite לא רק ממיס שומן עודף ומסלק אותו מהגוף דרך חתך קטנטן באורך של כמה מילימטרים בלבד, אלא גם מחליק ומותח את העור, מעניק לו מראה צעיר ורענן.

מדובר בניתוח בהתאמה אישית, שמתאים לאזורים השונים בגוף וגם באזור הפנים והצוואר. כך תוכלי להיראות ולהרגיש במיטבך ולחזור לשגרה אחרי ימים ספורים.