אם זה מתאים לפאולה עבדול, זה יתאים גם לך

בודי טייט

"לא משנה כמה קשה אני עובדת בחדר כושר, אני מבינה שאי אפשר להתעלם מעניין הגיל וכוח המשיכה"

נכון, מצלצל מוכר? בין אם אמרת את המשפט הזה בעצמך או שמעת אותו, אין ספק, בשלב מסוים של החיים מגיע הזמן בו אפילו מאמצי-על לשמור על הגזרה לא יכולים להסתכם בתזונה נכונה ומשטר אימונים קפדני והגיע הזמן לנסות משהו אחר.

איך פאולה עבדול השיגה מראה צעיר יותר?

אגב, לתובנה זו בדיוק הגיעה גם פאולה עבדול (57), זמרת, יוצרת, רקדנית, כוריאוגרפית, שופטת בתוכניות הריאליטי השונות. היא התחילה לחפש פתרון שיהיה יעיל, אך לא פולשני כמו ניתוח פלסטי מסורתי וגילה את BodyTite ואת FaceTite – שיטת עיצוב גוף זעיר-פולשנית שעשתה מהפכה בהתמודדות עם אזורים "בעייתיים" כגון עור רפוי ומדולדל באזור הידיים והבטן, או מאגרי שומן תת-עורי לא רצויים.

אחרי שהתנסתה בשיטה וטיפלה באזור הידיים על ידי BodyTite ואזור הצוואר, הסנטר וקו הלסת על ידי FaceTite, זה היה רק עניין של זמן עד שעבדול החליטה להפיץ את הבשורה בכל העולם והפכה לפרזנטורית הרשמית של השיטה.

"בתור אחת שמנהלת אורח חיים בריא, מתאמנת באופן קבוע ומקפידה על שגרת הטיפוח, רציתי שהעור שלי יהיה יותר מתוח וחלק, גם באזור הזרועות והידיים וגם באזור הפנים והצוואר. השיטה עזרה לי לחזור אל מראה הנעורים שלי בלי שום צורך בניתוח פולשני. מיותר לציין, אני מאד מרוצה מהתוצאות!

אין ספק כי מה שמתאים לפאולה עבדול, יתאים גם לך!

איך את יכולה להשיג מראה כמו שלה?

אם את גם מעוניינת במראה צעיר וזוהר יותר ולחזק את הביטחון העצמי שלך תוכלי לעשות זאת בעזרת שיטת בודי טייט. שיטת הטיפול אשר חוצה יבשות והגיעה גם אלינו לישראל. באמצעות השיטה ניתן לטפל בסנטר כפול, העלמת קמטים בפנים, העלמת שקיות מתחת לעיניים, מיצוק העור, שאיבות שומן ועוד…

למידע נוסף וקביעת פגישה עם דר גורביץ, צרי קשר באמצעות הטופס ונחזור אלייך בהקדם.